But I'll come back to you some day

Som ni märker går dagarna upp och ner för mig. Det går inte dag utan att jag pratar om Caroline eller tänker på henne. Som jag skrev innan, det är som vågor. Ibland kommer det större vågor och ibland kommer det lite mindre. Vissa dagar, eller vissa kvällar känner jag ett så extremt stort behov utav att träffa min bästa vän. En kväll som denna, känner  jag en sådan tomhet. Det gör ont i hela mig att inte kunna göra något för att få tillbaka min Caroline. Det är så orättvist och så fruktansvärt tomt. Jag trodde att dom värsta dagarna var över, men dom kanske kommer? Det är så läskigt att inte veta vad som kommer. Idag har det gått 37 dagar sedan Caroline lämnade denna orättvisa världen. Vad händer med tiden och vart är hon? Ibland känner jag ett så stort närvarande av henne men på senaste tiden så har jag inte känt något. Att tända ljuset i mitt rum varje kväll har blivit en rutin som jag inte längre håller. Jag är rädd att med tiden, att jag kommer klara mig utan henne. Eller att jag kommer att glömma henne. Att jag kommer vara okej med att hon inte finns mer. Men det är inte okej, inte någonstans. 
 
För 53 dagar sedan träffade jag Caroline. Vi satt på en thai restaurang, den i Arkaden. Ulrika var lite sen, så vi satt och väntade på henne. Jag åt, som vanligt haha. Medans Caroline drack pepsi och åt en Alevo, som vanligt haha. Vi snackade om ALLT, som man brukar säga - allt mellan himmel & jord. Jag är glad att vi snackade såå mycket som vi gjorde den kvällen. Efter två timmar så träffade vi äntligen upp Ulrika, utanför 4-gott. Vi köpte alla tre med oss varsin stor godispåse. Sen åkte vi hem till Ulrika och kikade på film kvällen ut. Vid 12 åkte vi hem, då satt jag och Caroline på bussen. Vi bara pratade och pratade. Sen när jag skulle gå av på min hållplats kramade jag om henne, länge. Men sedan var jag tvungen att skynda mig till utgången. Vi sa att vi skulle träffas snart igen, att vi skulle höras av. Vi hade hela våren & sommaren på oss att skapa nya minnen. Jag hade så mycket fina planer för oss tre detta året. 
 
"But I'll come back to you some day
To you
To you
To you
Some day" 
 
-Saknar dig bästa vännen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0