Sånt man inte har tid med

Heeej! Den första känslan jag kände när jag vakna idag var halsont.. Det första jag tänkte var "-Nej jag får inte vara sjuk,jag har inte tid att vara sjuk" för ojj det har jag inte! Hela dagen idag ska spenderas framför datorn och jag ska få gjort så mycket som möjligt! Ikväll blir det krök hos Amanda Magnum med en massa folk b.la. från gamla klassen och även andra trevliga personer från Issas & Amandas klasser!
Men först och främst får jag se hur jag mår, och såklart prioritera skolan men jag vill verkligen inte plugga en lördag kväll! Får hoppas på att halsonten inte varar heller! Ha en toppen bra lördag, nu ska jag starta mitt pluggande!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0