Perfekt tajming alltså!

Vet att ni gillar alla mina spegelbilder i min hall!

Hejsan, har ni haft en bra måndag? Jag har haft en helt okej måndag, bättre än dom tidigare måndagarna i alla fall! Nu ikväll hade jag tänkt att åka och besöka min farmor o farfar eftersom att dom strax åker bort igen, pensionärer alltså.. Dom är nog uppe i sin sjätte resa om inte mer alltså! Ska i alla fall kanske besöka dom om tiden inte bara rinner iväg med pluggandet. Ska försöka skriva klart min SA uppgift idag, måste börja lägga fokus på matte och spanska istället nu.. Blää! Men det är bara att försöka hålla ut, om tre veckor är det APL (praktik) då ska jag praktisera på ett dagis i två veckor och sedan är det höstlov direkt efter praktiken, bra tajming Jensen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0