Måndag

Bildbrist..
 
Hejsan! Kom precis innanför dörren efter en extremt lång dag.. Mina månadagar är så hemska men det har ändå rullat på även om jag varit såå trött! Dagen startade med kondition & stryka i Skatås med klassen och sedan fortsatte dagen som vanligt med engelska, psykologi och språk. Min skoldag slutade fem men direkt efter min sista lektion hade jag ett Ambasadör möte, det innebär att man får stå på öppet hus och på gymnasiemässan! Jag har nu gått från aspirant till ambasadör, vilket är grymt kul! 
 
Nu ska jag äta och sedan lägga mig i sängen och plugga spanska! Imorgon blir det mattefördjupning innan provet på torsdag och en vanlig dag i skolan! Pusss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad menas med det där ambassadör och aspirant? Om du vile förklara lite mer vad som menas och innebär, blev lite nyfiken. :D

Svar: Ja, jag kan jätte gärna svara på det! Kan skriva om det idag! :)
Disa Thorsson

2013-09-30 @ 21:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0