Jensen news

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg om gymnasiemässan så ska jag stå på mässan för Jensen nästa vecka på tisdag mellan klockan 11-14! Åh det ska bli riktigt kul och jag ser verkligen framemot att stå där igen!
Efter mötet idag blev jag tillfrågad med två andra tjejer i min klass, Caroline o Emelie ifall vi ville hänga med till Halmstad på en mässa där. Jensen ska nämligen öppna en till gymnasieskola fast nu i Halmstad och då ville Sara våran rektor ha med tre elever från Samhäll/Beteende linjen. Så nästa vecka på torsdag ska jag, Caroline o Emelie till Halmstad med två lärare och stå på en mässa där. Vi kommer tillbringa dagen där vilket ska bli riktigt mysigt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0