Helt slut i hela kroppen..

Hejsan, ursäkta att jag inte la ned mer tid på bloggningen igår men jag kom på de lite försent! Dessutom var min packning en ''viktigt del'' igår så att jag fick med mig allt till övernattningen. Övernattningen var i stort sätt jätte mysig! Vi var två samhällstvåor som paddlade och övernattade i två stora tält. Vi fick laga våran egna mat vilken jag tyckte var riktigt mysigt eftersom att det var stormkök. Efter maten fick vi alla diska och sedan ta en sovplats i tälten! Behöver inte förklara allt i punktform men kvällens spenderade vid brasan en hel del, samtidigt som vi hade lite leker och musikquiz! Lite senare in på kvällen var vi för de mesta i tältet! Jag har haft en riktigt mysigt dygn tillsammans med mina klasskamrater och paralellklasskamrater! Det tråkiga var bara att många åkte hem (det var frivilligt) efter middagen vilket gjorde att vi blev 7/20 tjejer kvar av våran klass..
 
Nu är jag så sjukt trött för jag kan direkt säga att jag inte sovit, mest legat och vilat och kanske somnat lite i små perioder. Var hemma vid 10 och sedan dess har jag bara ätit.. Ska sova lite nu och sedan duscha, ikväll blir det zumba med Jennifer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0