Fredag den 20:e

Känner att en resa till Italien med min fina vän hade inte skadat nu.. Inga inlämningar eller måsten, bara god mat och spontana dagar..
 
Hej! Ja, jag har haft tid med bloggen idag men jag har bara inte haft någon som helst inspiration eller ork. Nu har jag väl ingen ork heller för jag har suttit uppe hela kvällen och pluggat, allt för att slippa plugga imorgon kväll. Har fortfarande två stora uppgifter kvar som behöver göras.. Min dag har i alla fall varit bra, slutade en timme tidigare vilket var grymt skönt då jag kom hem tidigare och kunde slappa lite innan detta.. På tal om ingenting var gårdagen också riktigt bra, kvällsfikan med Caroline & Ulrika gick hur bra som helst och herregud vi hade verkligen mycket att prata om. Ja, jag var lite nervös, efter 14 veckor så vet man inte hur man ska reagera. Men det var kul och vi ska träffas så fort som möjligt igen, plugget ska bara lugna ner sig lite först! I längden kommer detta att löna sig att man sitter och pluggar på en fredag medans andra är på fester, mysiga krök eller något annat "socialt" men skolan är också viktig! Nu ska jag tvätta bort sminket och gå och lägga mig, ögonen orkar inte mer nu!
Hoppas ni har fått en bra start på eran helg, godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0