Dreamjacket

Åh äntligen har jag fått min drömjacka utvald, efter många om och men om vilket storlek jag skulle ha så blev det till slut Smal! Tyckte att den satt perfekt, precis som alla andra sa som jag frågade haha. Hade verkligen beslutsångest igår kväll när jag hade båda storlekarna hemma och skulle välja eller praktiskt eller snyggast haha! Det blev en Smal och jag är faktiskt nöjd även om min mamma ville att jag skulle ha den andra.. Jaja nu är det försent att ändra sig! Ååååh kan inte vänta tills det blir riktigt kallt och jag får ha denna underbara jackan!
 
För er som inte vet kommer den från Svea och kostar 1799 kronor, riktigt skön och varm! Den finns i marinblå (den jag har) och en svart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0