Yesterday

Mitt hjärta, love u! ♥

HEJ PÅ ER! Gårdagen var riktigt bra, hur kul som helst! Först bestod min dag utav massa saker som behövdes göras innan festen! Fixade present bland annat och vid 5 var jag hos Emina och träffade Miyase och två andra goa tjejer! Vid sex startade själva tjejmiddagen och vid åtta började fler och fler dra sig in! Då kom även Jennifer som hade kommit hem från Kungshamn! Hade en riktigt bra kväll, kom hem vid 11 och jag har sovit, ätit och plugat! Nu är allt plugg klart och det är såååå jäkla skönt! Imorgon startar APL (prao) i två veckor, skönt!
Ha en bra fortsatt söndag, tror inte jag skriver så mycket mer idag för jag är fortafrande trött!
Puss o kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0