What should I do without them..?

Hej! Min dag har faktiskt varit bra, det har kännts som om det varit fredag men nej nej imorgon är de fredag! Tanken var att först träffa min farmor & farfar som åker bort i tre veckor inatt för att sedan ta moppen ut till Amanda. Tyvärr blev det inge Öckerö för mig idag, kände mig så otroligt trött efter dagens lektioner, matteprovet osv. Provet gick bra känner mig väldigt avslappnad nu efter provet. Man spänner sig så otroligt mycket och sen kommer spänningshuvudvärken när man släppt alla tankar. 

Min kväll spenderades hos mina fantastiska farföräldrar, ååh vad jag älskar dom! Dom ger mig livskraft alltså, dom är hur bra som helst och jag kommer sakna dom såå otroligt mycket! 
-Om ni läser detta farmor & farfar - jag älskar er så otroligt mycket, ni är guld värda och jag vet inte vad jag hade gjort utan er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0