Min gårdag var toppen!



Hej på er! Min tjejmiddag igår var riktigt mysig! Vi åt god mat och efterträtt, mina presenter var även hur bra och fina som helst! Jätte tacksam och glad över allt jag har fått från både familj och vänner! Det var såå kul att ha alla samlade!

Nu däremot ligger jag i sängen.. Legat här sedan jag vaknade vid tio.. Jag vaknade med ett illa mående, ont i halsen, ont i huvudet och en alldeles svettig kropp! Jag har nämligen feber och legat här och frossat sedan jag vakna, sovit i perioder samtidigt som mamma har kommit upp med vatten och Ipren! Hoppas detta går över så jag kan hoppa in i duschen och sedan njuta av min söndag, vill inte ligga här och må dåligt resten av min lediga dag! Bloggar med bilder från gårdagen ikväll! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0