En timme i försprång

Hej vänner! Började min dag med att ligga kvar i sängen ganska så länge, insåg att man skulle ställa tillbaka klockan en timme och helt plötsligt hade jag en timme i försprång! Åt en god frukost och sedan gick jag ut på promenad i en timme, kände att jag kunde behöva lite frisk luft och tid för min tankar, ooh det lät djupt haha! Kom hem för en stund sedan så jag ska strax äta lunch, lite förvirrat med tiden nu när klockan egentligen ska vara ett så är den tolv..  Jaja det är skönt med en timme extra på morgonen nu! Ska inte göra någonting idag, ikväll ska jag vara uppvilad inför insparksfesten med Jennifer + några andra från klassen!! Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0