Söndagens sysslor

Här ovanfrån ser ni 6 bilder från igår, alla fina bilder kommer från Eminas fina blogg! Besök den här!

Hej! Sitter just nu i mina föräldras säng, pluggar som bäst här faktiskt! Så ja, jag ska sätta igång lite med plugget och sen blir det mat och Bron klockan 9. Sedan blir det en dusch och sedan sängen.. Så ser min söndag ut resten av kvällen! Insåg förut när jag åkte moppe att vintern verkligen närmar sig.. Tar vanligvis moppen till hållplatsen men nej nej.. Får ta cyekln imorgon på grund av all is som kommer täcka vägarna. Iiih vad kallt, ser inte fram emot det.. Men julen däremot ska bli toppen! 
Puss på er, ha en fin fortsatt söndag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0