Några enkla ideér!

Fick en fråga om jag kunde tipsa er om "billiga" tips om vad man kan ha på sig tex ikväll! Ledsen om jag är lite sent ute men förhoppningsvis kanske jag hinner tipsa er!
-Ta på dig en fin glamurös klänning som du har hemma och köp till en enkel mask, om du bor i Göteborg finns det fina & glamurösa masker på Bodega butiken och Buttericks!

- Det är alltid lätt att dra på sig en helt svart outfit för att sedan måla en valfri ansiktsmåling. Det kan vara allt från sår till ärr. Om du besöker Buttericks som jag gjorde igår köper man vax m.m. och bildar sår på kroppen, du kan säkert fråga dom i kassan om mer tillbehör till att göra sår! Och sminket är inte dyrt!
 
-Hawaii tema, ta på dig vanliga sommar kläder med bikini, kjol och ett färgglatt linne och sedan är det vara att köpa en hatt eller Hawaii blommor som inte kostar mycket! Måla en glad sminkning med mycket färger!
 
-Dra på dig något svart och skaffa ett par vampyr tänder samtidigt som du kanske ruffsar till håret och målar naglarna röda!
 
- Militär för en kväll kanske? Har du kanske ett militärmönstrat plagg hemma? Dra på dig det tillsammans med svarta byxor eller kjol. Måla två streck på varje kind och köp en militärkeps på Buttericks för 59 kronor! Man kan även ha ett pannband!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0