Inköp som ska göras i Paris..

ParisSåklart ska jag passa på att shoppa så mycket som möjligt i Paris, ska besöka Bershka och Pull & Bear som jag besökte i Nice. Butiker som inte finns här hemma! Är super sugen på ett var ljus gråa Uggs, det ska finnas en outlet med 40%, ska kika när jag kommer dit! Och såklart ska jag kika efter ett par mintgröna Nike Free Run, ska verkligen hitta ett par. Sedan när jag kommer hem till Sverige igen ska jag shoppa en massa träningskläder som matchar skorna!! Det är dom två inköpen som är planerade i alla fall! Ska såklart besöka Zara som jag hört ska vara en jätte fin butik med ett stort utbud, antar att det blir billigare också! Drömmer mig bort! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0