Fullt upp..

HEJ! Hållt mig undan från datorn idag eftersom att jag, mamma och Saga har fixat inför pappas överraskningsfest! Det blir 30-50 pers som alldeles strax kommer att rusa in i vårt hus!! Kommer bli så extremt kul och pappa kommer bli så överraskad! Anledningen till att jag inte skrivit detta nu i veckan är för att jag vet att kan kikar min blogg ibland, speciellt nu när Paris bilderna ligger ute! 
Kommer ta massvis med kort men dessutom servera alla gäster! Vi får mat och bakelser från en cateringfirma och allt är perfekt ordnat så att han inte skulle sett något! Nu ska jag sminka mig, puss!

Kommentarer
Postat av: Amanda Sernborn

Sexy mama

Svar: Right back at ya honey!
Disa Thorsson

2013-12-01 @ 11:32:25
URL: http://www.nattstad.se/amandasernborn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0