Döda ben..

Hej på er! Kan ju säga att jag har såån träningsvärk efter bodypumpen igår, inte nog med det så blev det ett spinningpass på 50 minuter så mina ben är döda! Två dagar med intensiv träning känns bra, imorgon blir det ett magpass på gymmet + yoga, ååh taggar! Har precis duschat och ätit, redo för sängen helt enkelt.. Ska använda min goda body lotion med mango & papaya som jag fick när jag fyllde år och sedan lägga mig på spikmattan.. Haha nu undrar ni säkert varför jag gör de.. Men som jag tidigare kanske har nämnt så har jag scoolios och när jag tränar kan jag ofta känna smärta på kvällarna innan jag ska sova, då hjälper det med spikmattan! Spikmattan hjälper till att öka blodcirkulationen så det hjälper min rygg! Så jag ska dra mig mot sängen nu, ha en fin kväll! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0