You're my everything

Ni är två utav mina finaste vänner, obeskrivligt hur mycket jag älskar er mina änglar, ni betyder så mycket!
 
Heejsan mina vänner! Idag hade vi en resursdag, vilket innebär inga lektioner. Vi gick på teater istället, eller ah vi var teatern. Vi fick en situation och så skulle vi fortsätta på den och skapa ett manus. Vilket faktiskt var rätt så kul! Hellre att spela lite skådespeleri istället för matte och sådant trök! Efter två timmar så åt jag och några tjejer från klassen lunch. Vilket var riktigt kul, man ska verkligen ta vara på tiden och umgås med alla egentligen eftersom att vi har redan haft ett år tillsammans!
 
Efter min lunch så åkte jag hem till Jennifer, hon stannade hemma från besöket nämligen. Vi gjorde våran religion uppgift, alltid lika roligt!! Nu är jag hemma och ska strax dra i gång med antingen min histroia, svenska eller psykologi, vad ska jag välja? Tar det som är roligast - inget!! Usch så glad att skolan strax är över, behöver ledighet!! Puss på er, skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0