Tillbaka!

Lite shopping från Cypern - bruna & svarta solglasögon, piercing, halsband, dagkräm, solpuder, sollotion och flip flops!

HEEJSAN ALLESAMMANS!
Nu är jag äntligen tillbaks här på bloggen! Och hur jag har haft det? -Underbart! Obeskrivligt hur skönt det har varit att få komma bort en vecka till bad, sol och god mat! Vi bodde på ett super mysigt hotell och hade nära till havet! Allt var perfekt, och mamma fick en perfekt 50-års dag! Såklart ska jag berätta mer om resan men det gör jag gärna med bilder också så i ett annat inlägg!
 
Resan hem gick jätte bra också, såklart är vi alla trötta här hemma nu och som tur är har vi en helg framför oss. Ikväll blir det bara en lugn kväll, och imorgon får jag ta igen allt jag missat i skolan - pskykologi & matte i alla fall!
Förlåt för att ni fick så få inlägg när jag var borta men nu kommer det bli en massa bilder framöver!
PUSS & KRAM PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0