The fifth season

God morgon! Idag känns det bättre i magen ska ni veta, jag får väl bara acceptera att det inte blir någon festival men jag kommer säkert ha en bra sommar i alla fall!!
På bilden ovan ser ni bilder från True Blood säsong 5 som släpps på dvd idag!! Det är en tradition (ja jag har många traditioner) för mig att jag köper på relese datumet, men vi får se.. Jag tror jag väntar ett tag, om jag köper nu kommer mitt studiebigrad (mestadels) poff försvinna haha! Men eftersom att jag slutar skolan nästa vecka kanske jag kan önska mig en liten present! HÄR hittar ni dvd online på cdon.com jag vet även att ni kan köpa den hos Movieline i butik, oftast får man en poster också! Nu ska jag små plugga lite etfersom att jag börjar 13:25, göttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0