Mondayy

Kanske årets skolavslutnings klänning, vem vet?

Måndag måndag måndag! 
Ja den började väl sådär, mestadels av morgonen var jag sur på allt och ingenting antagligen för att jag inte hade fått i mig någon frukost haha. Tänk att ett mål kan vara så viktigt?
Jag har haft en helt okej dag, för att vara en måndag. Vi har i stort sett bara haft arbetspass och jag har fått rätt så mycket gjort, två arbeten är klara - engelska & idrott! Så grymt skönt, nu har jag bara en fet uppsats som ska skrivas! Efter skolan besökte jag biblioteket för att låna böcker, nu har jag två. Ska använda dom till mitt arbete! Nu måste jag börja med skrivandet, skriver mer sedan! Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0