En egobild & ett brett smile

Hola! Ja som ni kanske har märkt, jag är inte i skolan. För er som inte vet så har jag halvdagar & tidiga-sena veckor. Denna veckan börjar jag sent, och idag börjar jag 13:25 med matte, fast då ska vi ha arbetspass istället eftersom att vissa har NP muntligt. Så min dag kommer vara rätt så okej, först ett arbetspass sedan mitt NP svenska tal och till slut ett muntligt matte NP. Roolig dag..... Ikväll måste jag verkligen skriva klart min uppsats som ska vara inlämnad imorgon kväll, lite panik där faktiskt men jag har tid att skriva imorgon också!
Ha en toppen bra onsdag, håll ut det är snart sommarlov!

Kommentarer
Postat av: caroline

ååååh världens finaste!!

2013-05-29 @ 16:09:18
URL: http://nattstad.se/carolinemagnusson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0