Veckan är över

HEJSAN!
Jag är så grymt ledsen över att jag inte bloggat på hela helgen, men jag hoppas ni förstår. Jag har inte varit på topp, jag har inte haft något kul att skriva om, ingen inspiration, ingenting. Ja har i alla fall haft en mysig helg med min familj, igår hade vi det jätte mysigt framför tv. Med god mat, glass, frukt, bär, snacks och godis framför Melodifestivalen. Idag har jag bara dejtat min säng, städat men jag har även träffat Jennifer. Vi hade lite skolarbete som vi behövde fått gjort! Det var riktigt kul faktiskt, vi spelade in videoinlägg till våran videoblogg som heter DJM - Disa, Jennifer & Miyase. Det är ett projektarbete i religionen, riktigt kul! 


Strax ska vi äta lite här hemma, jag ska fixa väskan & outfit inför imorgon, måndag. Jag vill inte till skolan, jag vill ligga i sängen heela dagen. Buhu.. Jag får sätta i gång nu! Jag hoppas att ni hade en bra vecka och att veckan framför er kommer bli lika bra, kanske ännu bättre? Puss & kram på er, alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0