Torsdagsmys!

Heejsan, jag hade en ganska dålig eftermiddag i går. Så allt slutade med att jag bäddade ner mig i sängen med några avsnitt med OTH. Humöret är väl inte på topp nu heller men jag behöver inte slänga det på er!
Jag hoppas såklart att ni har haft en bra dag! Jag & Jennifer gymmade i morse, precis som alla andra dagar. Så riktigt flitigt av oss. Imorgon blir det en paus, vilket kan vara skönt! Få sovmorgon osv, jag behöver sömn!
Jag hade en helt okej skoldag, det är väldigt lugnt just nu. Inga prov eller läxor, jag ska inte klaga! 
Det ska bli skönt med helg faktiskt, eller ah det är ju såklart. Men ojj vad denna veckan har gått fort, vilket också är skönt! Nu ska jag kolla på OTH, hej hej jag är beroende! Ni får ha en jätte fin torsdags kväll! Puss på er!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0