Man kan alltid försöka

Blus: Lindex // Jeans: JC (nya) // scarf: Gina (ny) // Dr. Martens

Heejsan, just nu pluggar jag inför ett muntligt prov i morgon i Historian. Det kommer säkert att gå bra! Jag har haft en bra dag i skolan, dagen slutades med att vi åt god lunch och sedan stack till gymmet! Det kommer kännas i mina armar imorgon! Imorgon är det fredag och det innebär helg, i helgen ska jag plugga inför ett matteprov och en svenska redovisning. Jag ska även flytta ut ur huset över helgen, kanske över nästa vecka också! Hela min familj är sjuka och jag är frisk, jag ska bo hos mina farföräldrar tills vidare. Det kanske låter konstigt men jag vill inte bli sjuk och det har jag inte tid med! Vill vara i skolan och satsa, även på gymmet! Nu ska jag fortsätta plugga och sedan packa väska inför "flytten" måste få med allt, OTH boxar, dvd, kläder osv! Ni får ha en fortsatt bra torsdag & ha en grym fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0