Lördag

Kofta & Linne: Monki // Jeans: JC // Låga vinröda Converse
God morgon! ♥
Ledsen för att jag inte bloggade igår men jag hade istället det mycket mysigt med familjen! Vi åt hemmagjord pizza & åt glass och myste till fredagsunderhållningen på tv! Jag har precis förberett mig inför denna dagen. Hela familjen ska iväg och handla haha, jag ska köpa lite saker till rummet men jag ska även köpa hårfärg. Antingen idag eller imorgon ska utväxten bort, bort med det "gamla" in med det nya, typ! I eftermiddag ska jag och mamma kanske på en shopping tur i stan, det var ett tag sedan vi umgicks, bara vi två! Jag känner mig även lite shopping sugen! 
Men som sagt, nu ska vi strax iväg! Och tidigt blev det, klockan går jätte långsamt idag, såg nu att klockan bara var 10! Men desto tidigare desto bättre! Ha en jätte bra dag, och njut av vår solen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0