En lång och bra fredag

HEJ MINA VÄNNER!
Jag har haft en super mysig dag med mina fina vänner, Caroline & Ulrika. Vi har skrattat en massor, ätit gott och helt enkelt haft en jätte bra långfredag! Vi tog oss till ica för att köpa lite gott, sedan återvände vi hem till Caroline för att förbereda våran lilla utflykt, Caroline kommer alltid på så fiffiga ideér! Efter att gjort pannkakor & kladdkaka var vi redo att ta oss upp för bergen! Just de, upp för bergen.. Vi tog oss till en jätte fin utkiksplats där man såg hela havet, inte hela kanske men en stor del! Vi hade det jätte mysigt trots att det var lite kallt, jag frös inte men det gjorde Caroline som satt där i leggings, haha! Vi hade det i alla fall mysigt med filtar och god mat! Picknicken fortsatte sig in på Carolines rum i slutet av kvällen! Och nu är jag hemma, och är skit trött. Jag ska gotta ner mig i  min ny bäddade säng med kakor och OTH! Imorgon blir det påskmiddag med släkten! Puss & kram, godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0