Cypern

Heejsan! Jag vet inte om ni minns att jag skrev att vi skulle till Egypten i Maj? Men det är avbokat och Cypern är bokat istället. Det finns vissa anledningar varför vi inte ville till Egypten men det behöver jag inte ta upp här om det nu är någon som ska dit. Vill inte förstöra eran resa om någon vill dit.
 
I alla fall, i Maj åker vi till Cypern för att fira min mammas 50-års dag. Vilket ska bli riktigt bra & mysigt, en break från skolan och allt sådant. Komma bort och spendera tid med familjen i solen! 
Hotellet vi bokade är super fint, och jag tror att vi kommer trivas jätte bra i Fig Tree Bay! :)

Kommentarer
Postat av: Isabella

Ser jättefint ut! <3

Svar: Visst gör de? Jag längtaaar! <3 :)
Disa Thorsson

2013-03-02 @ 19:12:21
URL: http://isabellahylens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0