Sunday is the lazyday

Hejsan! Ojj denna dagen har bara runnit iväg, helt & hållet! Jag hade en jätte mysig lördagskväll med mina tjejer igår kväll även om jag var jätte trött! Vi åt en massa gott och kollade först på The Notebook och sedan en skräckfilm. Vid ett ungefär gick Amanda hem så det blev bara jag och Bella kvar, en liten och mysig sleepover i alla fall! Vi hade det i alla fall jätte mysigt både igår och idag men nu känns det som om dagen har har sprungit förbi. Klockan är redan 4 och jag har inte gjort något vettigt än. Men det är väl det som söndagar är till för. Tror jag ska bädda ner mig i sängen och kika på någon bra film, men ikväll blir det True Blood säsong 6 premiär (!!!) Perfekt nu när det regnar och åskar ute! Ha en mysig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0