Study, beach & friends

HALLOJ! :)
Jag är ledsen att jag inte bloggat idag, har ägnat tid åt annat. Min söndag har varit helt okej faktiskt! I förmiddags så pluggade jag för det mesta inför imorgon, imorgon startar min första sommarjobbs dag! I eftermiddags så åkte min familj, Brice & Frida + hundarna ner till havet för att grilla lite. Solen tittade fram och det var grymt mysigt! Vid 6 tiden hoppade jag på bussen mot Miyase tillsammans med min älskade Jennifer som kom hem idag! Saknat henne så mycket, nu är hon äntligen hemma från Turkiet! Kunde tyvärr inte stanna hos Miyase länge så jag drog vid 9. Nu är jag hemma och har precis ätit lite och ska strax i sängs. 
Som sagt imorgon börjar jag jobba, jag kommer inte blogga mycket och det hoppas jag att ni förstår!
Ha en toppen fin kväll och hoppas ni får en bra start på eran vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0