Nationaldagen

Heej! Förlåt för ur usel uppdatering men ibland har man verkligen ingen tid att sitta framför dator eller t.om mobilen! Efter frukost så träffade jag Bella, istället för att åka in till stan valde vi Frölunda Torg istället och det blev jätte lyckat! Vi blev dessutom körda dit och hem så allt blev så mycket lättare. Jag letade efter en fin accessoar som jag kan ha på festen imorgon och på avslutningen men hittade bara en underbar klänning från Gina som ni får se sen! Vi åt god lunch på Jensen's och samtidigt som jag höll lite i pengarna fick Bella köpt en hel del!
Nu ikväll ska jag ta det lugnt, försöka bli av med min huvudvärk.
 
Men senare ikväll ska jag till finaste Jennifer, jag ska spendera min kväll hos henne vilket ska bli riktigt mysigt! Så skönt när man kan hitta på spontana saker utan att tänka på skolan! Meningen var att vi sedan imorgon ska fixa oss tillsammans inför avslutningen, kommer bli toppen! Imorgon efter avslutningen ska jag på fika med klassens tjejer, lite avskeds-fika typ! På kvällen ska jag på fest hos min vän Amanda vilket ska bli grymt kul! Och sedan på lördag blir det Håkan, grym start på lovet!
Ja där har ni mina planer dom tre närmaste dagarna! Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0