I väntan. . .

Ja, nu är det nedräkning... 
Häromdagen så frågade Amanda mig om jag ville hänga med henne till Italien i en vecka. Såklart ville jag det, så om 25 dagar så åker vi! Hennes föräldrar ska bila ner en vecka tidigare, så vi ska flyga själva vilket jag inte gjort innan men det kommer bli spännande! 
Om knappt två veckor börjar jag jobba i en Hälsokost i stan hos min vän Malin, dock ska jag jobba där själv i två veckor eftersom att hennes anställda behöver semester också! Men det ska bli så grymt kul och bortsett från alla andra så ser jag fram emot mitt jobb sååå mycket! Jag längtar! Efter två veckors arbete åker jag till Italien och sedan kommer jag hem och jobbar igen! Lite sommarplaner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0