Första Juni

Hejsan! Sorry att jag inte bloggade igår men jag var inte på världens bsta humör fram åt kvällen, hade mycket i tankarna men idag är det bättre!
Idag kommer det bli en bra dag, ska träffa min älskade Bella och spendera lite tid med henne! I eftermiddag ska jag kanske in till stan med familjen, vilket ska bli kul! Det pågår nämligen en massvis av fester i stan, mamma har intresserad av att besöka Andralånggatan. Det skulle vara en massa uppträdanden, folk som säljer både mat, kläder och allt annat man kan hitta på typ en marknad! Men senare ikväll ska jag träffa mina tjejer - Amanda & Isabella. Om allt går som planerat förstås, men nu har vi massa tid att umgås i alla fall nu när sommarlovet närmar sig! Nu ska jag dra på mig min bikini och ta cykeln till Bella! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0