Feels like sunday

Heej! Idag har jag bara ätit, städat, bakat och kollat på Grey's Anatomy. Riktigt bra serie om ni frågar mig! Jag har lite söndags känsla i kroppen, när man bara går runt och inte gör något men det gör ingenting för denna dagen har varit riktigt skön, mysig och dessutom rolig! Frida & Brice (våra skånska kompisar som har flyttat hit) kom över på middag precis, vi åt grillat och sedan sockerkaka! Riktigt bra ''slut'' på denna dagen. Imorgon ska hela familjen + Frida & Brice åka och kolla in rean lite. Om jag mår bra, så åker jag med och fynda lite! 
Nu ska jag kolla på första delen av säsong 6, True Blood. Sedan ska jag sova, ska sova minst 9 th inatt!
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0