En riktigt bra eftermiddag!

Hejhej! För någon timme sedan kom jag hem från en jätte bra eftermiddag med Amanda. Vi fikade på EH, kollade igenom många butiker och det slutade med att Amanda fick med sig 4 plagg och jag ett. Som tur var, har inte så mycket pengar kvar och jag ska försöka spara till shopping i Italien. Fick i alla fall med mig en jätte fin kjol, 75.- från H&M ni får se en bättre bild imorgon! När jag kom hem lagade jag riktigt god middag. Jag stekte kyckling, wokade grönsaker och kokade nudlar. Såååå gott, det blev grymt gott och jag blev faktiskt nöjd hahaha! 
 
Imorgon är det fredag, får se hur vädret blir men annars måste jag plugga... På kvällen ska jag ha lite tjejkväll med mamma, min syster och Frida. Haha vet inte vart den idén kom ifrån men det blir nog mysigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

PLUGGA?

Svar: Ja, jag måste kunna lite kosttillskott, livsmedel i butiken som jag ska sommarjobba i! :)
Disa Thorsson

2013-06-27 @ 23:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0