10 sanningar ni kanske inte visste

När jag är ledsen/sur/arg brukar jag oftast baka, städa eller äta
Jag gillar inte bubbelvatten som - Loka, Ramlösa eller Bonaqua
Nötter, ost, bönor, linser och ostbågar är något som jag håller min borta från
Jag föredrar lantchips och vanliga potatischips framför alla andra sorter
På sommaren äter jag hellre bär och frukt även om jag är galen i godis
Jag älskar att dekorera! Det kan vara allt mellan mat och mitt rum
Jag har problem med min näsa - näsblod
Jag har bitit/rivit på mina naglar sedan jag var liten
Ibland är jag rädd för att gå vidare i livet, gillar inte när saker och ting förändras
Tänker väldigt mycket kring vissa situationer och tar förhastade slusatser innan något har hänt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0