Vi har det allt bra vi

God kväll! Kom precis innanför dörren efter en liten cykeltur men min ängel Amanda! Det krävs så lite för att vi ska ha såå kul ihop! Direkt efter maten idag så träffades vi, tog cyklarna till ett körsbärs träd som ligger i vårt område som nu är lite secret, sedan fortsatte vi våran tur och var ute i 2 timmar och roade oss. Det var så mysigt att strosa runt med cyklarna och bara prata om gamla minnen och hur bra vi har haft det och hur bra vi har det nu!
Nu ska jag sova, imorgon är det 4 timmar på jobbet och sedan blir det frihet! Efter mitt jobb ska jag på 5-års kalas och sedan träffa Amanda igen för att säga ett litet hejdå innan hon åker till Rhodos! Åååh jag kommer sakna henne såå! 
Nu måste jag verkligen sova.. Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0