Små stunder av ledighet uppskattas

Hej mina vänner! Ja tro det eller ej men jag jobbar på lördagar också! Detta är ju som sagt en hälsokost butik och kunderna behöver en butik som denna att vara öppen på lördagar också.. Jobbar till klockan 2 idag bara och sedan ska jag kila iväg hem till min farmor som precis har fyllt 70 år! Eller ah, precis och precis.. I Maj fyllde hon och nu ska hon ha ett stort kalas idag med partytält, beställd mat & tårta. Det kommer nog bli super.
Om lite mer än en vecka åker jag och Amanda Magnum till Italien så ikväll ska vi träffas och bara mysa samtidigt som vi ska planera lite. Jag är så utmattad efter en hel veckas arbete så dom där små stunderna där man bara får träffa sin vän och vila är guldvärda för mig nu. 
 
Idag är det bra väder, jag hoppas det håller i sig tills imorgon för då ska jag dra med någon vän till havet och bara chilla. Imorgon ska jag verkligen njuta av min ledighet för på måndag ska jag upp klockan halv 8 igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0