Nu är jag med igen

 God kväll! Som ni ser så har jag bjudit på 15 bilder från första delen i Frankrike, imorgon kommer del nummer två med ytterligare 15 bilder. Sedan kommer det flera delar från Italien eftersom att jag tog fler bilder där!
Det kan upplevas som det kanske är mycket mat och miljö bilder men det är så det ska va! 
 
Nu har jag landat lite här hemma efter resan känner jag idag.. Har hunnit packa upp min väska, ätit här hemma, städat rummet & nu fixat med bilderna. Imorgon blir det jobb som vanligt men sedan är det fredag!! På lördag jobbar jag mina absolut sista timmar i butiken efter klockan 2 ska jag på kalas. Min kusin har fyllt 5 år, aah sluta växa unge! Nu ska jag sova, vi hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0