Min bästis fyller 17 år!

Hejsan, idag är det en riktigt speciell dag! Idag fyller en utav mina finaste bästa vänner Amanda 17 år!
 
-Amanda om du läser detta så vet du att du fick ett ganska så långt sms inatt men jag vill gratta dig här också! 
Du är den bästa jag har och jag är så stolt och glad över att ha dig som vän! Efter 15 år av fin vänskap så tycker jag att vår vänskap bara växer och blir starkare! Jag vet att jag alltid kan komma till dig oavsett vad det är just därför är du min lilla speciella skatt, för så många finns det inte där ute! Jag lär mig alltid något nytt eller spännande om dig eller om annat, för det är inte bara dina egenskaper som är fantastiska!
Så ett stort grattis på din dag hjärtat hoppas du får en minnesvärd och en toppen bra födelsedag för det är du värd, om inte mer! 
Älskar dig, bästis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0