Långa dagar

Heej alla mina goingar! Gaah det är svårt att hinna med bloggen när man jobbar mellan 10-18 varje dag, dessutom blir det oftast övertid eftersom att jag måste vara i butiken lite innan och efter för att fixa lite småsaker som kassa osv! Ett stort ansvar är vad jag har! Idag har det varit en lugn dag i butiken. Vi har mest fixat med varor som har kommit. Jag har haft sådan mensvärk hela dagen så jag har vartit lite nere men nu i eftermiddags så kom Amanda förbi och tittade in då blev jag gladare, hon kom med en liten bakad kaka till mig.. Såå sööt är hon!
Nu däremot ska jag bara äta glass med färska smultron och ta lite tid åt GA, det var ett tag sedan. Imorgon är det upp och jobba igen!
Hoppas ni har haft en bra dag, ledsen att det blir så tråkiga inlägg men jobbet går före allt just nu! Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0