Hemma från en underbar resa!

HEEJSAN KÄRA BLOGG & VÄNNER!
Nu är jag tillbaka i Svergie, Göteborg och jag är redan uppe för idag ska jag jobba. Denna veckan ut och sedan har jag sommarlov!
 
Åh, jag har haft en fantastisk resa tillsammans med Amanda och hennes föräldrar. Det kanske var något av det bästa jag har gjort? Vi har haft så kul, ätit så jäkla god mat, badat, solat, vandrat, fotat och upptäckt ett helt underbart land. Som ni märkte vi var vi i Nice i tre dagar och resten av veckan i Dolceaqua i Italien. 
Vi har haft toppen väder och allt har varit hur bra som helst. Vi har bott i två riktigt mysiga och fina lägenheter och jag har runt 1000 bilder att bjuda på.. Efter jobbet idag ska jag rensa igenom bilderna och sedan starta mitt lilla bildprojekt här på bloggen. Det kommer bli så kul att bjuda på alla mina bilder för alla är så fina och speciella!
Jag har i alla fall haft en fantastisk resa, men nu så får jag återgå till vardagen!
 
Nu ska jag bege mig mot mitt jobb alldeles strax, ha en super fin måndag så skriver jag säkert ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0