Tillbaka!

Heeejsan mina fina! Åh det känns känns som om det var evigheter sedan! Nu är min dator tillbaka & min blogg är tillbaka! Jag har haft en bra vecka i skolan, ganska meningslös men det har ändå varit kul att träffa alla och att komma in i sina normala rutiner!
Jag har även börjat med mitt gymmande med Jennifer! Vi har kört Coreball, Zumba, Shabam & Gym! Jag har haft en riktigt bra träningsvecka även om jag har världens träningsvärk! 
Imorgon är jag ledig, vilket är grymt skönt! Det blir ett pass och sedan lite kvällsfika med mina änglar! Ska bli kul att träffa Caroline och Ulrika, dela lite sena julklappar och fika! Ska bli super mysigt i alla fall!
Nu ska jag sova, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0