REA

God kväll! Idag har det varit en fullspäckad dag, jag har städat inför ett besök imorgon som ska övernatta här. Jag och min syster Saga har även mött upp mamma på Frölunda Torg för att kolla rean ytterligare än dag! Jag har inte missat något från när jag var borta, det är fortfarande mycket rea! Fick med mig 4 plagg idag och 6 plagg igår, riktigt bra! Nu ska jag strax börja rensa garderoben tror jag! Vid 6 var vi hemma och då lagade jag middag till hela familjen, mycket gott & trevligt! Sedan har jag bara slappat och kollat på tv!

Imorgon ska vi träffa min kusin Tuva och hennes mamma Linda, vi ska dela sena julklappar och äta lunch ihop! Det ska bli trevligt! Sedan ska vi skaffa gymkort imorgon och städa inför besöket från Skåne som kommer imorgon kväll! Det är några gamla kompisar som även besökte oss i sommras också! Dom är lika hundgalna som pappa så vi ska alla (utan jag) gå på My Dog på lördag, hundutställning/tävling!
Strax blir det någon bra film, ha en fortsatt fin kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0