Onsdag

God kväll! Äntligen tillbaka på bloggen igen, nu äntligen efter ett "tungt" matteprov som har fått mig orolig och nervös hela veckan. Idag blev det av och det gick helt okej. Efter skolan blev det lunch med mina tjejer, sedan blev det gym med Misse! Jag brände en hel del, och det var så skönt att bara gå till gymmet och köra på. Skita i allt, höja volymen och strunta i omvärlden. Sedan åkte jag gemensamt hem tillsammans med Bella, och det var lika kul som vanligt även om vi bara träffades i 30 minuter! Har precis tagit en lång dusch, nu ska jag äta middag, så gott ska det bli! Sedan blir det vila, hela kvällen. Jag är så trött, alldeles slö! 
Ha en toppen kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0