Finaste som finns

God kväll! Idag har det varit en lång dag, känns det som. Vi hade en lång historia lektion, sedan religion och till slut spanska. Jag fick ett C på mitt senaste prov, jag är riktigt nöjd och hoppas på ännu bättre nästa gång! Jag är faktiskt stolt över min insats i skolan, det har gått snart ett läsår och jag har bra betyg och jag är nöjd! 
Efter skolan träffade jag faktiskt Caroline, vi lunchade ihop. Jag hade missuppfattat situationen mellan mig och Bella så jag träffade Caroline en stund! Vi lunchade på EH och pratade en massor. Sedan vid 4 träffade jag Bella, jag mötte upp henne vid hennes skola. Hela eftermiddagen & kvällen har spenderats hos Bella. Jag har hjälpt henne med lite matte nämligen. Vi åt god middag och hade jätte mysigt ihop, och såklart kul! Sedan vandrade jag hem under en klar stjärnhimmel, gud så vackert det var! Bland det finaste som finns!
 
Nu blir det en dusch, sedan lite AA (andra avenyn) och sedan sängen! Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0