BLOGG BREAK?

Hejsan, det har skett lite problem med datafronten om man säger så! Igår stängde jag av min dator men sedan startade jag upp den igen. Den startades men fort efter 20-30 sekunder la den av! Nu ska den in på lagning på måndag hos min morbror! Jag får lite panik för det är så extremt massa bilder på min dator, speciellt dom från Danmark! 1052 bilder är mycket för en resa, men alla bilder var så otroligt fina och vissa är jag riktigt nöjd med eftersom att det är jag som har tagit dom!
Jag får verkligen hoppas att det går och fixa, vad det än är som är fel! Så det kommer bli dåligt med blogginlägg, hoppas ni förstår! Ha en fortsatt bra dag och en bra start på skolveckan som kommer! Puss & kraam!


Kommentarer
Postat av: Elin

Måste du ha en break??

2013-01-06 @ 11:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0