21:00

Bild 1: Gym med Miyase // Bild 2,3 & 4: är från i morse, kolla min halsduk!
-Bild 1,3 & 4 är från i skolan // Bild 2: Middag med Bella!
-Kvällen med Bella!
 
Hej, äntligen så har jag tid att blogga igen! Jag la bloggen lite åt sidan, och det kändes bra att bara fokusera på skolan även om det inte blev så mycket plugg! Jag har haft en bra start på min vecka, jag gymmade i måndags med Miyase, vilket var skönt att komma tillbaka till! 
 
Men idag då! Idag började vi med en mattefördjupning, sedan fortsatte skoldagen på med god lunch och trevligt sällskap! I slutet av dagen träffade jag Bella och vi bestämde oss för att plugga ihop. Vi åt middag, fikade och pluggade hos mig vilket var riktigt trevligt! Eftersom att jag inte pluggat så mycket denna veckan (olikt mig haha) så var det bra att faktiskt fått gjort något. Nu känner jag mig säker och förberedd inför spanska provet imorgon, tack Bella för att du gjorde så att jag blev motiverad igen! ♥
Nu ska jag sätta mig vid tv strax och sedan blir det sovdax! Imorgon blir det lite morgon plugg tills jag ska till skolan, sedan blir det filmning med min grupp i psykologin. Vi ska bryta normer, så vi ska följa efter någon helt random på Hemköp, ni får säkert se filmen på bloggen sen om ni vill! Imorgon kväll blir det gym med Miyase & Jennifer!
Ha en fortsatt fin kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0