Tired, tired and tired

God kväll! Just nu sitter jag och lyssnar på lugn musik och tar det lugnt. Det är som sagt måndag igen, och oj vad trött man är. Oavsett hur mycket man än sover är man trött, konstig månad tror jag!
Idag simmade vi på valhalla, det gick bra men det var jobbigare än vad man tror. Efter livräddningen blev det dusch & bastu! Efter det blev det en god lunch på Paprika med mina tjejor! Sedan startade dagen med tre lektioner. Matte, svenska & engelska. Hade redovisning i svenskan och prov i engelskan, allt gick bra!! Efter att ha slutat dagen med engelska provet åkte jag hem. 
 
Ikväll hade jag tänkt att gå och lägga mig tidigt, jag börjar sent imorgon så jag ska sova så mycket som möjligt. Om det nu hjälper.. Haha! Vill ha våår nu! NI får ha en fin kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0