Duktiga tjejer

(Idag blev det klänning & stickad tröja. Nu får ni även se hur jag ser ut utomhus, haha!)

Heejsan. idag tänker jag inte skippa bloggandet även om jag är riktigt trött. Jag ser ju att det fortfarande är många som följer bloggen så jag vill inte svika er mera! Det var bara det att igår var så riktigt trött att jag bara kollade på serier hela kvällen tills jag somna!
 
Idag vid 8 åkte jag, Jennifer & Miyase till Sportlife och gymmade. Känner mig duktig att gå upp halv 7 när man egentligen börjar skolan 12:20. Jag körde riktigt hårt på gymmet! Mage, rygg och ben. Det kommer kännas imorgon kan jag säga! Sedan duschade vi, bastade och åt lunch! Riktigt skönt att fått det gjort. Det är jobbigt att gymma efter skolan på sena veckor när man slutar senast fem. Tänkte jag skulle baka lite här hemma, det kan jag göra med gott samvete! Kommer även visa bilder från min mobil från det senaste dagarna, det ni missat, haha! 
Puss & kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0